An Unbiased View of تینیجر

Wiki Article

هنگامی که چهار نفر باقی مانده آنها شروع به دریافت پیام هایی ناشناس میکنند، تصمیم میگیرند که بفهمند چه کسی پشت این جریانات قرار دارد.

تین وولف شامل شش فصل است که در این مدت جوایز زیادی را از آن خود کرد. هچنین این مجموعه برای چند بار، عنوان بهترین مجموعه تلویزیونی تابستان را کسب کرد.

بگذارید با یوناس شروع کنیم؛ زیرا پدر یوناس برادر مارتا بود، یعنی مارتا عمه یوناس است. آنها بعدا صاحب فرزندی میشوند؛ مرد بی نام با صورت زخمی که فقط با عنوان ناشناخته او را میشناسیم. این فرزند حاصل رابطه مارتا با برادرزاده اش است.

“تست سریال “بازی تاج و تخت – کدوم شخصیت سریال “بازی تاج و تخت” هستی؟

بسیاری از این افراد از سن ۱۳ سالگی شروع به فعالیت در شبکه های اجتماعی کرده اند و از این طریق توانسته اند شهرت بسیار به دست آورند اما بعضی از این افراد هستند که بعد از این سن باز هم به فعالیت‌ های خودشان ادامه داده اند و در حال حاضر یکی از افراد سرشناس در ایران به حساب می آیند و بعضی از این افراد تا سن ۲۲ سالگی به فعالیت‌ های خودشان ادامه می‌ دهند اما میانگین تینیجر ها ۱۳ تا ۱۹ سال می باشد.

در این بین سه دوست ویل برای پیدا کردنش به جنگل می روند. اما پیدا شدن یکدفعه ای دختری به اسم «الون» با قدرت فراطبیعی، مسیر داستان را عوض می کند.

این فرد یکی از بلاگر و دنسر های معروف و مشهور ایرانی است که توانسته با کلیپ و دابسمش هایی که منتشر می کند به معروفیت و موفقیت برسد و طرفداران زیادی جذب کند او توانسته در زمینه دنسری موفق شود وی گفته است اگر حمایت‌ های پدر و خانواده‌ ام نبود من نمی‌ توانستم به تینیجر معروفیت برسم خانواده ام در تمام مراحل زندگی در کنارم بودند و به من کمک می کردند این فرد متولد ۲۱ تیر ماه سال ۱۳۸۲ است که هم اکنون ۱۸ سال سن دارد او فعالیت خود را در عرصه دنسری از سن کم آغاز کرده که همین امر باعث شد تا او معروفیت و موفقیت برسد.

آرورا درویس (کودک)؛ لی وان آکن (تینیجر)؛ لیزی پرنتالر (بزرگسال)

سلام ببخشید اون عکسی ک اول مقاله گذاشتید جمعی از دختر ها و پسر هاست مال چه سریالیه؟؟؟

این مجموعه که بر اساس مجموعه کتاب های پر فروش «سارا شپرد» ساخته شده است، داستان چهار دوست صمیمی را پس از گم شدن رهبر گروهشان دنبال میکند.

بهترین سریال های تینیجری تصور کنید که می فهمید والدین شما در واقع والدین بیولوژیکی شما نیستند. این همان اتفاقی است که برای بی شخصیت اصلی این داستان می افتد. او به صورت تصادفی درحالی که خون خود در آزمایشگاه دبیرستان آزمایش می کند، این موضوع را می فهمد.

بیشتر این افراد در ایران به فعالیت های خودشان ادامه می دهند.

متاسفانه باید بگوییم این سریال پس از یک فصل دیگر ساخته نشد ولی خب کم بودن آن نیز می تواند از جهت دیدن سریعش مفید باشد.

در این سریال شاهد اشتباهات افراد و شانس دوباره و سه باره و چهار باره آنها بودیم. اگه فکر میکنید که بازی تاج و تخت پر از روابط خانوادگی عجیب بود، باید بگم که سخت در اشتباهید و باید دارک رو ببینید تا بفهمید چی میگم.

Report this wiki page