تینیجر کیست ؟ Things To Know Before You Buy

Wiki Article

فصل اول این سریال به زندگی و خودکشی «هانا بیکر»، به عنوان شخصیت اصلی داستان می پردازد. اما جذابیت داستان زمانی بیشتر می شود که هانا با ارسال ۱۳ نوار کاست به برخی از همکلاسی های خود، قصد دارد تا پرده از دلایل خودکشی خود بردارد.

اما با توجه به محدودیت موجود تلاش شد حدالامکان بهترین معرفی گردد. به هر روی امیدواریم که توانسته باشیم در این جهت به شما یاری رسانیم.

لیزا ویکاری (تینیجر)؛ نینا کرونیاجر (بزرگسال)؛ باربارا ناس (پیر)

مجموعه های تلویزیونی با محوریت تعدادی نوجوان، از داستان های متافیزیکی و ماورایی گرفته تا درام های عاشقانه، با تنوع زیادی جای خود را در دنیای سریال ها باز کردند.

این سریال تینیجری، مخصوص افرادی است که از تماشای صحنه های وحشتناک ترسی ندارند. خون آشام ها در اصل موجوداتی خیالی هستند که به همراه گرگینه ها، وارد دنیای فیلم و سریال تینیجرها شدند.

دانلود قسمت دوم سریال یاغی محمد کارت [با ترافیک نیم بها]

فیلم های تینیجری کمدی در این فیلم آماندلا استنبرگ که نقش دختری به نام مادی بازی می کند، دختری بیمار است که مجبور شده است که در خانه بماند. دلیل ماندن او در خانه آن است که دنیای خارج به معنای واقعی کلمه می تواند او را بکشد.

همه تایم لاین ها- کلاودیا یکی از مسافران زمان بسیار فعال در این مجموعه بود. او هم با آدم و هم با حوا همکاری کرد.

بیشتر آنهایی که درا ین زمینه کار می کنند باید اندامی منحصر به فرد داشته باشند که به همین خاطر هم بیشتر آنها روی اعضای بدن خود جراحی زیبایی انجام می دهند. این رشته یکی از پردرآمدترین رشته های بلاگری می باشد.

از آنجا که پیتر یک پارادوکس نبود، باقی ماند و در اپیزود پایانی هم تینیجر دیدیم که همراه با پارتنرش بنی، سر میز شام در مهمانی هستند.

از حاملگی نوجوان ها گرفته تا زورگویی ها و پیدا کردن گرایشات جنسی، هیچ موضوعی نیست که این سریال آنرا پوشش نداده باشد.

بعضی از این افراد برند های مختلف را در پیج اینستاگرام خودشان تبلیغات می کنند که برای هر یک از تبلیغاتی که انجام می دهند هزینه دریافت می کنند.

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اینفلوئنسر ها و بلاگرهای معروف ایران چه کسانی هستند؟ از معروف ترین اینفلوئنسر ها و بلاگرها می توان به صدف بیوتی، الناز گلرخ و غزاله جشنی اشاره کرد.

Report this wiki page